Tasuta fotograaf üritustele

tekkis mõte – aga miks mitte? sealt edasi sattusin end leidma neti.ee aadressil tasulisi fotograafe otsimas (mulle meeldivad lihtsad laused 😀 ). pakkumisi tuli sealt küll seinast-seina. kel kodulehed tip-top korras ja portfell täis hästi tabatud momente küsisid ka vägagi head hinda oma teenuste eest (ala väljakutse ~2000 tallinna lähedal ja +???? mujal eestis). teised, kes kratsisid oma pildid second-hand online galeriide seintele ning kasutasid kodulehegeneraatorite saadusi väga koletates värvides, küsisid sammuti piisavalt (ala 60 eeku 1 pilt), et endale küll säänseid suvilasse aiapidu pildistama ei tahaks 😀 .

aga tagasi siis minu juurde 😀 . miks tasuta? sest tahaks harjutada 😛 . olen aus vähemalt sellekohapealt 😀 . täiesti tasuta oleksin nõus kohale tulema kohtadesse, kuhu ulatub tallinna ühistrasnpordi süsteem ning ka mujale harjumaale, kuhu harjuliinid ja need muud toredused ei küsi piletihinda väga palju üle näiteks 40 krooni 😀 (niipalju olen ma nõus ikka maksma (vb isegi rohkem), et uude kohta kaameraga sattuda 😀 ). minu huvi piltide suhtes oleks vaid see, et neid, mis mulle endale rohkem meeldivad, võiksin ma kasutada pärast oma devinatART’is galeriis või siis kunagi kaugemas tulevikus ehk samasuguses portfellis 😀 . pildid saab kätte kas siis internetist või kohapeal (kui on võimalust). fotosid võin teha kõigest 😀 . kassidest, autodest, suvilatest, aedadest, sünnipäevadest, pulmadest, ärasaatmistest, pidudest, inimestest jne 😛 . tegemist ei pea ju ainult üritustega olema – võin klõpsida ka reidikaid, kuid seljuhul tuleks millegi originaalsega välja tulla 😀 .

minu üks ainsamaid probleeme oleks aeg – see tuleks vägaväga kokkuleppeline. 18. mai tuleb matemaatika eksam ning enne seda ma väga end liigutama ei tahaks hakata. peale seda olen suht vaba 😀 . kuskul seal kaugemal tulevikus (paari kuu pärast või nati enama) hakkab juba töö ning ülikool pihta ja siis lääb jälle natukene kitsamaks kätte, kuid muidu olen suht kokkulepitava plaaniga.

kes huvi tunneb, siis siin jällegi sama aadress, mille ennem välja tõin, kus võib näha mõningaid pilte, mida ma olen paari lähima aastaga klõpsinud 😛 . ühendust võiks minuga võtta esialgu maili teel (jaak.kytt@gmail.com), siin kommenteerides ning edasi siis juba telefonitsi 😛 . aparaat, mida kasutan on endiselt canon powershot g7 ning mälukaart on 1gb (200-300 pilti parima graafika juures ja vähemaga pole ka väga nõus tegema 😀 ).

vastaksin kõigile küsimustele ning toonitan, et suht kõik on siiski kokkuleppeline 😀

ps. vhau – palju smile’e sai 😀

~ kirjutas Jaak Kütt &emdash; mai 9, 2007.

2 kommentaari to “Tasuta fotograaf üritustele”

  1. Smailimeri 🙂
    Eks ma siis tean sind (ära)kasutada 😀

  2. väga hea. ma hakkan sind kasutama.

    rõve smailieri. lihtsalt rõve.

Lisa kommentaar

 
